Wednesday, 15 May 2013

BIG GIVEAWAY BY ALIA ALI AHMAD


Assalamualaikum. selamat petang. Saya joined sebuah lagi GA dari Alia Ahmad ni.. Yang belum join boleh join dengan menekan banner. Nak tahu hadiah yang Alia berikan?

TOP REFERRAL :
  • Novel + topup 5x1 Pemenang

RANDOM:
  •  Pashmina x 2 pemenang
  • Bawal x 2 pemenang
  • Keychain 'melaka' x 7 pemenang
  • Topup RM3x4 pemenang
  • Topup RM5x2 pemenang
  • Bookmark x 4 pemenang
  • Hadiah Misteri x 2 pemenang


Apa tunggu lagi ? jom join !! hee. Saya tag Pink is Sweet

No comments:

Ini adalah blog peribadi saya, dan Tulisan pada blog ini adalah daripada saya sendiri. Manakala freebies hiasan pada blog ini saya ambil daripada beberapa buah blog seperti blog student kecik, tutorial bina blog, syiqinsunshine, azhafizah, dll. Diingatkan bahawa hanya komen positive dan teguran membina sahaja yang akan diambil dan saya tidak bertanggungjawab dengan setiap komen negatif daripada anda semua. Sekian, Terima Kasih. Yang benar, Fifiyfitrianiee.