Sunday, 12 May 2013

HUJAN TERSANGAT LEBAT DIIRINGI ANGIN KENCANG


Assalamualaikum. Woww ! Cuaca kat tempat saya tersangat lah sejuk. Tak pasang aircond pun tak pa sebab dah ada angin yang sangat kencang. Sekarang ni memang musim hujan kan tapi ramai jugak orang buat Majlis Perkahwinan. Diantaranya adalah cousin saya, 20 Mei nanti dan kawan pulak hujung bulan Mei. Terfikir jugak macam mana lah dengan majlis diorang tu nanti bila hujan turun dengan sangat lebat dan angin kencang.




No comments: