Saturday, 18 May 2013

JEMPUT JOIN MINI GIVEAWAY DARI NABILA IZZATI !


Saya nak ajak rakan bloggers untuk join Mini Giveaway dari Nabila Izzati ni. GA ni akan berlangsung selama seminggu sahaja. Dan saya salah seorang  dari sponser tersebut. So diharapkan kawan-kawan sudi untuk support and join Mini GA by Nabila ni. 

Hadiah yang disediakan adalah sebanyak 32 ! Dan akan bertambah sekiranya penyertaan mendapat sambuutan. In sha Allah. Pemilihan pemenang adalah berdasarkan top referral, random dan cabutan tangan (dari Nabila).  


Syarat-Syarat :-
  • Warganegara Malaysia
  • Follow Semua sponsor
  • Tinggalkan link Entry di tempat komen entri ini .
  • Membuat Entry Bertajuk " Mini GiveAway By Nabila Izzati"
  • Klik semua iklan dengan jujur + ikhlas 
  • Backlinkkan banner diatas 
  • Tag sekurang-kurangnya 2 rakan dan pastikan mereka tahu


3 comments:

siti zawiah said...

assalamualaikum..za dah follow sini..sudi follow blog za pula? http://sitizawiah95.blogspot.com

Iehah Farihah said...

FOLLOW sini ..

http://iehahfarihah.blogspot.com/2013/05/mini-giveaway-by-nabila-izzati.html

Miena Marina said...

Assalam..dtg follow snie n join giveaway...jgn lupe follow kte blik k..hihi

Ini adalah blog peribadi saya, dan Tulisan pada blog ini adalah daripada saya sendiri. Manakala freebies hiasan pada blog ini saya ambil daripada beberapa buah blog seperti blog student kecik, tutorial bina blog, syiqinsunshine, azhafizah, dll. Diingatkan bahawa hanya komen positive dan teguran membina sahaja yang akan diambil dan saya tidak bertanggungjawab dengan setiap komen negatif daripada anda semua. Sekian, Terima Kasih. Yang benar, Fifiyfitrianiee.