Wednesday, 31 July 2013

KAWAN BLOGGERS, TOLONG VOTE AZAM RAYA SAYA.

Assalamualaikum korang. Seminggu lagi kita akan beraya. wohoooooooooo~
Saya nak mintak tolong kawan-kawan untuk vote azam raya saya. Hopefully korang sudi vote.

Cara nak vote azam raya saya,
1. korang masuk ke SINI .

2. Bila dah masuk situ, korang tengok ada gambar ni kan. (gambar bawah ni).


3. Atas gambar tu korang tengok ada perkataan "Lihat & Undi Azam" kan? Ok korang klik perkataan tu k.

4. Dah klik ? Ok good. Now, korang search pulak nama saya kat situ. Type Fitriani binti Ramli then tekan ENTER !

5. Ada keluar tak nama saya? Gambar saya balck & white tengah senyum. hehe.

6. Last sekali, korang klik VOTE (UNDI) saya k dan tolong share kat wall korang if sudi.


#Terima Kasih kawan-kawan blogger.

2 comments:

cik yaya said...

yaya dah vote :)

✗ ⓕⓘⓕⓘⓨ ⓕⓘⓣⓡⓘⓐⓝⓘⓔ ✗ said...

TERIMA KASIH YAYA :D. fifiy hargai sangat ! hhe

Ini adalah blog peribadi saya, dan Tulisan pada blog ini adalah daripada saya sendiri. Manakala freebies hiasan pada blog ini saya ambil daripada beberapa buah blog seperti blog student kecik, tutorial bina blog, syiqinsunshine, azhafizah, dll. Diingatkan bahawa hanya komen positive dan teguran membina sahaja yang akan diambil dan saya tidak bertanggungjawab dengan setiap komen negatif daripada anda semua. Sekian, Terima Kasih. Yang benar, Fifiyfitrianiee.