Tuesday, 6 August 2013

JOM CEK PEMENANG CONTEST MEGA RAYA !

Assalamualaikum. Terasa sayu kat dalam hati ni bila Ramadhan sampai di penghujungnya :'( ! Arghhhhh ! Rasa nak menjerit ja ! Sedih sebab belum tentu lagi tahun depan kita akan berjumpa dengan bulan Mulia ni. huhuhuhu~





Ok lah. Untuk sesiapa yang ada join Contest Mega Raya hari tu, dan belum cek senarai pemenang, jom kita cek sama-sama. Mana tahu kau orang salah seorang pemenangnya. hehehe..  Alhamdulillah saya juga adalah salah seorang pemenang contest tu. Dapat tempat ke enam pun bersyukur sangat~ sebab saya tak target nak dapat tempat top 10..

Mehh lah cek senarai pemenang kat Sini... Yang menang tu, saya nak ucapkan Tahniah dan jom kita sama-sama say Alhamdulillah YA Allah. Bukan senang nak dapat duit macam tu kan. Yang tak menang pun, ucaplah Alhamdulillah. sebab sekurang-kurangnyai  ni juga merupakan usaha kita. Nak join contest ni pun, kena melepasi syarat-syarat yang ditetapkan jugak kan. Kalau tak follow syarat, confirm lah kena Disqualified. So, ucap Alhamdulillah sebab Allah mudahkan kita join Mega Contest Raya ni.

Tahniah semua !!! ^_^

3 comments:

Ieyra Ghani said...

Salam..Ieyra Ghani sedang mencari sponsor bagi Giveaway akan datang..Baca siinii

Harap sgt sudi jadi sponsor ^^ http://leprecious-nineplus-two.blogspot.com/p/blog-page_2.html

Elih J said...

Tahniah buat pemenang..:)

✗ ⓕⓘⓕⓘⓨ ⓕⓘⓣⓡⓘⓐⓝⓘⓔ ✗ said...

thank you ^_^

Ini adalah blog peribadi saya, dan Tulisan pada blog ini adalah daripada saya sendiri. Manakala freebies hiasan pada blog ini saya ambil daripada beberapa buah blog seperti blog student kecik, tutorial bina blog, syiqinsunshine, azhafizah, dll. Diingatkan bahawa hanya komen positive dan teguran membina sahaja yang akan diambil dan saya tidak bertanggungjawab dengan setiap komen negatif daripada anda semua. Sekian, Terima Kasih. Yang benar, Fifiyfitrianiee.