Sunday, 27 October 2013

CPUV DARI NUFFNANG !!

Assalamualaikum. Kawan-kawan semua moga dalam keadaan sihat and semangat ye. hekhekhek.
Hari ni I takdak class so stay umah ja dengan family. So, time ni lah masa untuk meluangkan masa dengan blog kesayangan saya ni. ahaks.

Tadi saya login Nuffnang. Then tengok earning. Alhamdulillah ada lagi CPUV yang sedang on going. Happy jugak. Ada beberapa CPUV yang sudah di creditkan. So yang belum di creditkan ni I share dengan korang ja lah ya. Kalau masuk blog saya, then nampak iklan Nuffnang tu, jemputlah klik.

CPUV Nuffnang blog
Nampak tak gambar kat atas tu? Haaa itu adalah CPUV nuffnang I yang still on going. hehe. Kalau kawan-kawan baik hati dan ikhlas nak klik, jemputlah klik k. :) . Majulah blogging untuk kita bersama !! Jyeahh ! Ok setakat ni saja. Tata titi tutu.. Out~

2 comments:

Aniq Bukhary said...

Tahniah! Happy x bersama nuffnang??

✗ fifiyfitrianiee ✗ said...

Alhamdulillah setakat ni im really happy.. hehe

Ini adalah blog peribadi saya, dan Tulisan pada blog ini adalah daripada saya sendiri. Manakala freebies hiasan pada blog ini saya ambil daripada beberapa buah blog seperti blog student kecik, tutorial bina blog, syiqinsunshine, azhafizah, dll. Diingatkan bahawa hanya komen positive dan teguran membina sahaja yang akan diambil dan saya tidak bertanggungjawab dengan setiap komen negatif daripada anda semua. Sekian, Terima Kasih. Yang benar, Fifiyfitrianiee.