Monday, 9 December 2013

EARNING 8SHARE SAYA~~


Assalamualaikum. Alahaii~ Apa dah jadi dengan earning 8share saya ni tak bertambah-tambah setelah sekian lama. Sedihnyeeeee~

Ada tak yang sudi bantu untuk tambahkan earning 8share saya? ekeke. Sikit aje lagi tu. Nak jugak merasa cashout. Dah lama tak share dengan kawan-kawan ni.

I love blogging .
kenapa saya suka blogging?
 Perlu ke saya bagitahu kamu? .
kalau bagitahu pun, ada ke yang nak kisah?
  Ehh betulke ni nak tahu?
 Yalah-yalahh. jap I bagitahu .
Taraaaaa... selesai pun.. 
Yezzaaaa selesai. Silakan lah klik pada soalan-soalan diatas tu okay. Then lepas tu sila bagitahu kat kotak komen. Thank you kawan-kawan :)

1 comment:

Mohd Noor Shawal Bin Mohamad said...

kemas and cantik ar blog ni.. loading pun laju.. bagus.. :D

jemput baca entry shawal.. kalau sudi, komen ar sekali.. :')

http://mohdnoorshawal.blogspot.com/2013/12/info-keislaman-hukum-lelaki-memakai.html

Ini adalah blog peribadi saya, dan Tulisan pada blog ini adalah daripada saya sendiri. Manakala freebies hiasan pada blog ini saya ambil daripada beberapa buah blog seperti blog student kecik, tutorial bina blog, syiqinsunshine, azhafizah, dll. Diingatkan bahawa hanya komen positive dan teguran membina sahaja yang akan diambil dan saya tidak bertanggungjawab dengan setiap komen negatif daripada anda semua. Sekian, Terima Kasih. Yang benar, Fifiyfitrianiee.