Thursday, 16 January 2014

Saya Nak RM300 Angpow Daripada Nile.com.my

http://www.nile.com.my/page.php?cd=76

Assalamualaikum.. Nak cerita tentang giveaway RM300 dari Nile.com.my ni. Kalau lah saya dapat RM300 tu, saya akan shopping shawl yang cantik cantik sebab saya pantang nampak shawl cantik terus nak grab tapi as you know, tak semua student berduit kan. So memang bagus jugaklah ada giveaway ni kot-kot leh menang RM300. hahaha.

Hadiahnya,
2x Pemenang Bertuah akan mendapat RM300 seorang
4 x Pemenang bertuah akan mendapat RM100 seorang


Tamat pada 21 jan 2014 jam 12pm..
Ini adalah blog peribadi saya, dan Tulisan pada blog ini adalah daripada saya sendiri. Manakala freebies hiasan pada blog ini saya ambil daripada beberapa buah blog seperti blog student kecik, tutorial bina blog, syiqinsunshine, azhafizah, dll. Diingatkan bahawa hanya komen positive dan teguran membina sahaja yang akan diambil dan saya tidak bertanggungjawab dengan setiap komen negatif daripada anda semua. Sekian, Terima Kasih. Yang benar, Fifiyfitrianiee.