Monday, 9 November 2015

APAHAL DENGAN NUFFNANG NI?

Assalamualaikum. selamat pagi korang. selamat bercuti sempena deepavali. happy deepavali untuk rakyat malaysia yang menyambutnya.


Dah beberapa minggu ni kan asyik perati ja akaun nuffnang saya tu. Bila login masuk ok i nampak something yang hmmmmm sangat.

haha. Nuffnang ni dah kenapa ye? ggrrrrr!





Nuffnang dah tarik balik lah pangkat glitteri dari akaun saya. sobsss :'(

Dah berapa minggu takdak pangkat. sodihhhh! 

Nuffnang macam sentap ke hapaaaa tah. tak tau pulak. biarlah.

Nuffnang tu taktau yg saya ni masihi setia jugak kat dia. kalau saya ada post tentang iklan lain kat blog saya, yaaaaa ampun maaf dehh.. 

Bagilah balik pangkat tu huahuahua.. cian lah asyik tadak bonus ja. huhu.

OK tu ja lah nak share. haha. kbye.


4 comments:

ct cheery said...

Same lah..pangkat Kita pun dah ditarik balik.sebab Kita tak active rasanya.T__T

PeRdU cINta said...

Cuba tengok pada jumlah masih 25 sen atau sebaliknya..sebab rasanya dah lama perkataan Glitterati tu tak ada..

Nao Mei said...

dik cik akak pun sama....bila hantar tiket....pangkat gileterrati memang semua blog dapat..hihi...jap nanti cik akak buat entri ye

✗ fifiyfitrianiee ✗ said...

Bulan 10 dapat 25sen. tapi untuk bulan sekarang ni dapat 3sen. dapat 11sen.

Ini adalah blog peribadi saya, dan Tulisan pada blog ini adalah daripada saya sendiri. Manakala freebies hiasan pada blog ini saya ambil daripada beberapa buah blog seperti blog student kecik, tutorial bina blog, syiqinsunshine, azhafizah, dll. Diingatkan bahawa hanya komen positive dan teguran membina sahaja yang akan diambil dan saya tidak bertanggungjawab dengan setiap komen negatif daripada anda semua. Sekian, Terima Kasih. Yang benar, Fifiyfitrianiee.